mandag 28. januar 2008

Tidlig sesong-sjekk

Etter et sterkt kremt om at jeg må skrive oftere i bloggen min, har jeg endelig fått satt meg ned.
Denne uken skal jeg en tur til Sarpsborg og sjekke en gjeng håpfulle hunder før sesongen starter. Greit å ta en sjekk i god tid, så får man tid til å fjerne låsninger og trene opp muskulaturen på en riktig måte.
Hvis ikke ryggen fungerer, fungerer heller ikke nervene til og fra musklene slik de skal.
Og uten nerver som virker som de skal, fungerer heller ikke musklene som de skal.
Dermed kan man få skjevheter i muskulaturen som kompenseres med andre skjevheter i andre muskler og i skjelettet. Osv, osv.
"Irriterende nok" henger kroppen sammen - slik at alt påvirker alt.

Hvis det er flere hundeklubber eller en treningsgjeng som vil ha en gjennomgang av hundene sine, send meg gjerne en mail: kristin@kristinhalle.com eller ring på 90 10 00 64

2 kommentarer:

kjersti og boxerne sa...

Hei Kristin

Vil bare si at Pingo er i super form igjen etter samarbeidet mellom deg og massør Anja, har skikkelig tro på dette samarbeidet og på Pingo ser vi jo resultater
;-)

Boxerslafser

Marit sa...

Hei Hei Kristin .
Tusen Takk for all hjelp vi har fått til Maria og Mette . Vi ser en stor forandring på dem nå . Tusen takk for at vi fikk komme .

Klem fra Mette og Maria .