søndag 16. november 2008

Kurs og foredrag

Har holdt kurs i å forebygge skader igjen. Denne gang for en trivelig og kunnskapsrik gjeng i Follo Brukshundklubbs lokaler. Vi fikk flere artige og interessante diskusjoner, så kurset varte litt lengre enn planlagt. Men jeg tror alle syntes det var greit.
Kokos var som vanlig min flinke demonstrasjonshund. (Kokos sin hjemmeside er her: http://www.freewebs.com/kokosboxer )

På onsdag var en tur på Fredrikstad Dyrehospital og holdt foredrag om veterinær kiropraktikk. Det så ut til at de fleste klarte å henge med på det jeg snakket om ;-) Det var veldig hyggelig å bli invitert for å snakke om det jeg elsker å jobbe med. Tiden ble litt knapp, for jeg skulle gjerne hatt tid til litt diskusjon etterpå.
Etter foredraget dro jeg og Mona Hagstrøm ( hundefysioterapeut) til Linda Ulvedalen i Evenrødveien 114 (hundemassør, holder på med rehabiliteringsutdannelse på hund). Hun har fantastiske lokaler og kommer snart med svømmebasseng for hunder. Her hadde vi satt opp timer til en del av mine Østfold-pasienter og fikk snakket og diskutert rundt flere kasus.
Jeg var hjemme igjen ca 23.30... men, moro var det!

Ingen kommentarer: