fredag 30. januar 2009

Litt av hvert

Hei og hopp!
Nå er min flinke webmaster i gang med å lage timebestilling på nett. Da blir det bare å fylle ut et skjema, trykke send og så får dere en bekreftelse på en time tilbake. Genialt, Eva!!
Her inne i skogen er det ganske full fart. Jeg har mange spennende pasienter for tiden.

Før jul behandlet jeg en søt liten cocker-gutt som hadde veldig vondt i nakken. Han hadde hylt til under dralek. Han hadde vært utredet på et par større dyreklinikker, og den siste var hyggelig og sende han til meg. Når jeg kjente på nakken hans første gang, ble jeg neste litt redd. Den hoppet og knaset og var virkelig ute av spor. Det hadde de sett på bildene som var tatt av han også. Jeg behandlet han selvfølgelig veldig forsiktig, og nå er han blitt veldig bra. Mye av æren skal også hundefysioterapeut Mona Hagrøm ha. Hun er veldig grundig og kunnskapsfull, og har et fantastisk lag med hundene. Når vi samarbeider om pasientene pleier det å gå framover med stormskritt. Det er veldig gøy.

Nå skal jeg snart på kurs igjen. Denne gang blir det mer ekstremiteter (dvs bein) og sportsmedisin, og så tar jeg del 2 av Applied Kinesiologi - noe rare greier som er veldig morsomt. Det blir moro!!
Har også meldt meg på kurs i osteopati i april, sammen med Ellen Schmedling og Mona Hagstrøm.
Jeg blir nok aldri ferdig med den kursingen min, for det er så gøy! Henter mye inspirasjon og nye ideer her, og treffer kollegaer fra resten av Europa.

Nytt i år er at jeg har tatt inn Back on Track dekken. Kan også bestille andre produkter dersom noen ønsker det. Det finnes bl.a. fine liggeunderlag.

1 kommentar:

Eva Tønnessen sa...

OG DA ER TIMEBESTILLINGEN I BOKS og publisert, sjekk ut sidene til kristin!